Darmowa wysyłka od 300 zł
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego Lumoral.pl
W celu określenia zasad korzystania ze sklepu internetowego LUMORAL.PL (dalej jako: ,,Sklep”), właściciel Sklepu – Adrian Wolbiś prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą HEALTHHUB PHARMA Adrian Wolbiś, publikuje niniejszy Regulamin informujący o prawach i obowiązkach klientów Sklepu i zasadach dokonywania za jego pośrednictwem zakupu towarów.
§ 1
Informacje ogólne
- W niniejszym Regulaminie zostały uregulowane wszelkie prawa i obowiązki związane z korzystaniem ze Sklepu internetowego działającego pod domeną www.lumoral.pl, w tym w szczególności reguły dotyczące dokonywania zakupu towarów za pośrednictwem Sklepu.
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie, użyto następujących definicji zapisanych wielką literą należy je rozumieć w podanym poniżej znaczeniu, chyba, że z kontekstu wynika, iż należy im nadać inne znaczenie:
- Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin;
- Sklep lub Sprzedawca – oznacza właściciela sklepu internetowego działającego pod domeną www.lumoral.pl – Adrian Wolbiś prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą HEALTHHUB PHARMA Adrian Wolbiś, z siedzibą w Katowicach (40-748) ul. Sielawy 9/E, posiadającą numer NIP: 5732810149 i REGON: 528547304;
- Klient – oznacza pełnoletnią osobę fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych albo osobę prawna albo jednostkę organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała Rejestracji w Sklepie lub dokonała zakupu w Sklepie (za pośrednictwem Konta klienta lub bez dokonywania Rejestracji) lub dokonała zapisu do Newslettera;
- Konsument – oznacza Klienta, który pozostaje osobą fizyczną zawierającą umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie usług elektronicznych ze Sklepem w celach, które nie są związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Konto lub Konto klienta – oznacza prowadzony pod unikalnym loginem przypisanym każdemu Klientowi zbiór zasobów, gdzie gromadzone pozostają dane Klienta oraz informacje o jego działaniach w ramach Sklepu, w tym o dokonywanych zakupach w Sklepie;
- Rejestracja – oznacza procedurę zakładania Konta;
- Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawieraną pomiędzy Sklepem, a Klientem z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość za zapłatą ceny powiększonej o koszty wysyłki;
- Usługa elektroniczna – oznacza usługę świadczoną przez Sklep polegającą na prowadzeniu Konta klienta lub przesyłaniu Klientowi Newslettera w ramach zawartej z Klientem umowy o świadczenie usług elektronicznych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.
- Newsletter – oznacza Usługę elektroniczną świadczoną przez Sklep o charakterze bezpłatnym, w ramach której Sklep dostarcza Klientowi za jego wyraźną zgodą informacje o Produktach, Sklepie oraz inne informacje handlowe na podany przez Klienta adres –e mail; Otrzymywanie Newslettera ma charakter dobrowolny, zaś Klient jest uprawniony do rezygnacji ze wskazanej usługi w każdej chwili;
- Uprawniony przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną zawierająca Umowę Sprzedaży ze Sklepem bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Produkt lub Towar – oznacza rzecz ruchomą, którą Sklep oferuje do sprzedaży;
- Wymagania Techniczne – oznacza minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do korzystania ze Sklepu, w tym korzystania z Usług Elektronicznych lub zawarcia Umowy Sprzedaży, tj.: (1) dostęp do komputera lub innego urządzenia posiadającego dostęp do internetu (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) posiadanie przeglądarki internetowej (4) włączenie możliwości zapisu plików cookies, których użycie pozostaje konieczne;
- Zamówienie – formularz udostępniony przez Sklep, który określa Produkty jakie zamierza kupić Klient oraz dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie, które Klient przesyła do Sprzedawcy pozostaje oświadczeniem woli (ofertą), w ramach którego Klient wyraża bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą, przy czym aby doszło do skutecznego zawarcia Umowy sprzedaży konieczne pozostaje przyjęcie zamówienia przez Sklep;
- Akceptacja Regulaminu pozostaje dobrowolna, lecz konieczna w celu utworzenia Konta lub w celu złożenia Zamówienia na zakup Produktów.
- Samo korzystanie ze Sklepu, założenie Konta klienta, zalogowanie oraz otrzymywanie Newslettera pozostaje nieodpłatne. Dokonanie płatności przez Klienta jest wymagane wyłącznie w przypadku złożenia Zamówienia i dokonania zakupu Towaru. W celu skorzystania ze wskazanych usług Sklepu, konieczne pozostaje spełnienie Wymagań technicznych.
- Klientem Sklepu może pozostawać osoba pełnoletnia, która ukończyła lat 18 oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy Rejestracji lub odmowy realizacji Zamówienia w przypadku wykrycia, iż osoba dokonująca Rejestracji lub Zamówienia nie ukończyła wskazanego wieku, zaś w przypadku wykrycia takiej okoliczności po dokonaniu Rejestracji, Sprzedawca jest uprawniony do usunięcia Konta klienta.
§ 2
Zasady rejestracji w sklepie oraz otrzymywania newslettera
- W celu dokonania rejestracji należy wypełnić formularz rejestracyjny, w którym należy podać:
- Login;
- Adres e-mail (inny niż tymczasowy lub anonimowy);
- Hasło;
- Numer telefonu;
- Imię i nazwisko;
- Po wypełnieniu formularza, dla celów bezpieczeństwa, Sklep może zażądać podania dodatkowych danych lub wykonania pewnych dodatkowych czynności w celu uwierzytelnienia danych podanych przez osobę dokonującą Rejestracji, takich jak potwierdzenie adresu e-mail (przesłanie linku na adres e-mail podany przez Klienta), numeru telefonu (przesłanie kodu na numer telefonu podany przez Klienta).
- W celu utworzenia Konta konieczne jest wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzane danych osobowych na zasadach określonych w Polityce prywatności oraz akceptacja Regulaminu.
- Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz po ewentualnym uwierzytelnieniu, jeśli Sklep będzie tego wymagał, na podany przez Klienta w formularzu adres e- mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia Rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia Rejestracji dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług elektronicznych pomiędzy Klientem a Sklepem, której przedmiotem jest Usługa elektroniczna w postaci prowadzenia przez Sklep Konta klienta, do utworzenia którego dochodzi w wyniku Rejestracji.
- Użytkownik uzyskuje każdorazowo dostęp do Konta w Sklepie po podaniu loginu oraz hasła (logowanie).
- Utworzenie i korzystanie z Konta klienta jest dobrowolne i bezpłatne.
- Założenie Konta klienta nie jest wymagane, aby dokonać zakupu w Sklepie. Istnieje możliwość złożenia Zamówienia bez konieczności dokonania Rejestracji. Konto Klienta umożliwia jednak zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta, śledzenie statusu zamówienia, dostęp do historii dotychczasowych Zamówień, co znacznie przyspiesza i ułatwia złożenie przez Klienta Zamówienia.
- Klient ma możliwość w ramach Usług elektronicznych świadczonych przez Sklep zapisać się do Newslettera. W przypadku takiego zapisu, Sklep świadczy na rzecz Klienta Usługę elektroniczną polegającą na przesyłaniu w formie wiadomości e- mail informacji handlowych, marketingowych o Sklepie, Produktach, aktualnych ofertach Sklepu, promocjach i inne informacje handlowe. W celu zapisu do Newslettera, Klient musi wyrazić zgodę, w której poda swój aktywny adres e-mail oraz kliknąć przycisk ,,Zapisz” lub inny o tożsamym znaczeniu, co pozostaje równoznaczne z wyrażeniem zgody. Zapis do Newslettera jest możliwy w odpowiedniej zakładce ,,Newsletter” na stronie internetowej Sklepu. Klient może w każdym razie zrezygnować z Usługi elektronicznej Newslettera, w sposób określony w § 11 Regulaminu.
§ 3
Zasady składania zamówień
- Wszelkie treści zamieszczone na stronie internetowej sklepu pozostają jedynie zaproszeniem do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.
- Opis danego Produktu oferowanego przez Sklep jest możliwy do wyświetlenia po kliknięciu na dany produkt.
- Wszelkie ceny Produktów są podane w walucie polskiej, jako ceny brutto zawierające wszelkie należne cła i podatki i nie zawierają one kosztów dostawy, który są uzależnione od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy dokonywaniu Zamówienia. Koszty dostawy ponosi w całości Klient, chyba że co innego wynika z informacji zawartych na stronie internetowej Sklepu, przykładowo w przypadku obowiązywania promocji dotyczących kosztów dostawy.
- Zamówienia na Produkty można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu, lecz Sklep przyjmuje i potwierdza Zamówienia wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00-16:00.
- W celu złożenia Zamówienia konieczne pozostaje wykonanie przez Klienta następujących, kolejnych czynności:
- Dodanie wybranego przez Klienta Produktu do ,,koszyka”;
- Wybór jednego z oferowanych przez Sklep sposób dostawy (wyłącznie z listy udostępnionej przez Sklep);
- W przypadku dokonania Zamówienia poprzez Konto klienta – potwierdzenie lub uzupełnienie w formularzu Zamówienia danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży;
- W przypadku gdy Klient nie posiada Konta i chce dokonać jednorazowego zakupu bez Rejestracji – samodzielne wypełnienie przez Klienta formularza Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży;
- Wybór sposoby zapłaty ceny za zamówione Produkty i pozostałych kosztów realizacji Zamówienia, jak przykładowo koszty wysyłki;
- Przesyłanie Zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (kliknięcie przycisku ,,Zamawiam” lub przycisku o podobnym znaczeniu);
- Sklep po otrzymaniu Zamówienia niezwłocznie wysyła do niego wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail, z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i informacją o przyjęciu oferty składanej przez Klienta bądź informacji o braku możliwości jej przyjęcia. Dopiero w momencie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sklep (otrzymania wiadomości e-mail przez Klienta), Umowa Sprzedaży pomiędzy Klientem, a Sklepem uważana jest za zawartą.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania cen Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego, jednakże nie wpływa to na Zamówienia Klienta, który już zostały przez niego złożone i przyjęte przez Sklep.
- W przypadku braku dostępności całości lub części zamówionych przez Klienta Produktów, lub innych problemów wynikłych w związku ze złożonym i przyjętym Zamówieniem, Sklep bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni od złożenia Zamówienia, skontaktuje się z Klientem i zawiadomi o wynikłych problemach w drodze wiadomości e-mail lub telefonicznie. W przypadku braku dostępności całości lub części zamówionych przez Klienta Produktów, Sklep zwróci Klientowi w całości lub w części otrzymaną od niego sumę pieniężną. Sklep zastrzega, iż informacja zawarta na stronie internetowej Sklepu o dostępności Produktu nie jest gwarancją, że te Produkty pozostają w danym momencie dostępne, przy czym Sklep dokłada wszelkiej staranności aby stan dostępności zawarty na stronie internetowej zgadzał się z rzeczywistą dostępnością.
- Klient sklepu:
- Jest zobowiązany podejmować działania zgodne z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, nie naruszając jakichkolwiek praw osób trzecich oraz uzasadnionych interesów Sprzedawcy;
- Zobowiązany jest podawać prawdziwe dane oraz informacje oraz składać oświadczenia zgodne z prawdą;
- Nie jest uprawniony do kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub wykorzystywania w inny sposób zawartości strony internetowej Sklepu, za wyjątkiem korzystania z nich w ramach dozwolonego użytku osobistego;
- Jest zobowiązany powstrzymać się od podejmowania jakichkolwiek działań, które mogłyby utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Sklepu;
- Ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania, w tym za treści, jakie zamieszcza na stronie internetowej Sklepu takie jak przykładowo treść opinii o Sklepie i Produktach;
- W ramach korzystania z Sklepu w tym w szczególności przy wystawieniu opinii o Sklepie, zabrania się w szczególności zamieszczania:
- wypowiedzi naruszających zasady netykiety i dobrego wychowania;
- wypowiedzi wulgarnych lub obraźliwych, w tym dotyczących innych Użytkowników;
- treści propagujących przemoc, treści drastycznych, bądź nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii lub konfliktów między narodami;
- treści naruszających dobra osobiste lub prawa autorskie osób trzecich;
- treści o charakterze pornograficznym;
- linków do stron internetowych, na których zawarte są treści, o których mowa
powyżej;
§ 4
Dostawa produktów
- Przesyłka z Produktami zamówionymi przez Klienta jest dostarczana:
- bezpośrednio na adres podany przez Klienta w formularzu Zamówienia;
- do wybranego przez Klienta punktu odbioru z listy udostępnionej w formularzu Zamówienia, którym może pozostawać Paczkomat lub placówka operacyjna firmy kurierskiej, w zależności od aktualnie oferowanych przez Sklep sposobów wysyłki;
- Klient może dokonać zmiany adresu dostawy lub zmiany punktu odbioru przesyłki poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres biuro@hhpharma.pl, przy czym Sklep zastrzega sobie możliwość braku uwzględnienia wniosku Klienta, jeśli produkt został już wysłany.
- Sklep oferuje następujące sposoby dostawy:
- Przesyłka kurierska za pośrednictwem firm kurierskich udostępnionych do
wyboru w formularzu Zamówienia; - Dostawa do punktu odbioru (Paczkomat Inpost; placówka operacyjna firmy kurierskiej udostępniona do wyboru w formularzu Zamówienia);
- Przesyłka kurierska za pośrednictwem firm kurierskich udostępnionych do
- Sklep zastrzega, iż dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Produktów, których dotyczy Zamówienie. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie. Sklep ma również możliwość zawiesić czasowo lub wyłączyć niektóre sposoby dostawy;
- Wpływ na łączny czas dostawy zamówionych Produktów do Klienta, mają takie czynniki jak:
- czas realizacji Zamówienia przez Sklep (kompletacja Zamówienia; zapakowanie paczki; dostarczenie do punktu wysyłki);
- czas dostarczenia Produktu przez przewoźnika.
- Czas realizacji Zamówienia przez Sklep liczony jest od momentu potwierdzenia przez Sklep przyjęcia Zamówienia (zawarcia Umowy sprzedaży) aż do momentu nadania przesyłki i wynosi 1 – 7 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostawy Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
- Koszty dostawy ponosi Klient. Informacje o wysokości kosztów dostawy podane są każdorazowo obok prezentowanego w Sklepie Produktu po kliknięciu w zakładkę Dostawa lub po dodaniu Produktów do koszyka.
- Sklep dostarcza Produkty wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 5
Płatności
- Płatności za Produkty mogą być dokonywane przez Klienta wyłącznie w sposób udostępniony przez Sklep w trakcie składania Zamówienia.
- Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu Zamówienia, takich jak:
- Płatność z góry:
- Przelew tradycyjny;
- Przelew za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych które zostały wskazane na stronie;
- Płatność przy odbiorze (,,za pobraniem”) przy czym opcja ta jest dostępna wyłącznie w przypadku dostawy na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej i jest możliwa wyłącznie w formie gotówkowej;
- Termin płatności za zamówione Produkty w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi 5 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku braku dokonania przez Klienta płatności we wskazanym wyżej terminie, Sklep posiada uprawnienie do jednostronnego odstąpienia od Umowy Sprzedaży na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego. W wykonaniu prawa odstąpienia Sklep prześle Klientowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas składania Zamówienia.
§ 6
Promocje
- Sklep może wprowadzić okresowe promocje rozumiane jako szczególne warunki sprzedaży produktów, których zasady będą regulowane przez odrębne regulaminy promocji.
- W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu z postanowieniami regulaminu promocji, pierwszeństwo ma właściwy regulamin promocji.
§ 7
Ochrona prywatności
- Sklep przetwarza dane użytkowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności, z której treścią Klient może zapoznać się klikając w zakładkę Polityka prywatności. Dokument ten zawiera pełne informacje wymagane przez przepisy prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
- Informacje dotyczące plików Cookies wykorzystywanych przez Sklep, znajdują się w zakładce ,,Polityka Cookies”.
§ 8
Postępowanie reklamacyjne dotyczące produktów
- Produkty oferowane w Sklepie Internetowym mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora, przy czym informacja o takiej ewentualnej gwarancji pozostaje zawarta przy opisie każdego Produktu na stronie internetowej Sklepu. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta dołączonej do Produktu.
- Na Sprzedawcy ciąży prawny obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad. Jeżeli otrzymany przez Klienta Produkt jest wadliwy, Klient może wedle swojego wyboru:
- skorzystać z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji, o ile została udzielona przez producenta Produktu) lub (w sposób niezależny)
- skorzystać z uprawnień przysługujących mu względem Sklepu z tytułu rękojmi, o której mowa w art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.
- Wykonywanie przez Klienta uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
- Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z definicjami określonymi w Kodeksie cywilnym.
- Jeżeli zakupiony Produkt ma wadę, Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Odstąpienie od umowy nie przysługuje, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
- żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sklep jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. Jeżeli Klientem jest Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Uprawnionego przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sklepu dostarczyć wadliwy Produkt na następujący adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem lub Uprawnionym przedsiębiorcą zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sklep nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Produktu przez Konsumenta lub Uprawnionego przedsiębiorcę, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
§ 9
Postępowanie reklamacyjne usług elektronicznych
- Klienci mają prawo zgłaszać reklamacje dotyczące Usług elektronicznych w ramach zawartej umowy o świadczenie usług elektronicznych (prowadzenia Konta, przesyłania Newslettera).
- Reklamacje można zgłaszać pisemne, w formie listu poleconego na adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice bądź poprzez wiadomość e-mail na adres: biuro@hhpharma.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w swojej treści: imię i nazwisko oraz login osoby zgłaszającej, adres e-mail oraz dokładny opis reklamacji. Zgłoszenia niezawierające powyższych danych będą pozostawiane bez rozpatrzenia.
- Reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od momentu ich otrzymania. Odpowiedź przekazywana jest na adres e-mail Klienta. Brak reakcji w tym terminie należy poczytywać jako uznanie reklamacji za zasadną przez Sprzedawcę.
- W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca ma prawo zwrócić się przed jej rozpatrzeniem do składającego reklamację o ich uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przedłuża okres rozpatrywania danej reklamacji określony w ust. 4 powyżej.
§ 10
Odstąpienie od umowy sprzedaży produktu bez podawania przyczyny
- Konsumentowi lub Uprawnionemu przedsiębiorcy przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawieranej w ramach Sklepu przez okres 14 dni, bez podawania jakichkolwiek powodów oraz bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa. Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy (zgodnym z ustawowym wzorem formularza, o którym mowa w art. 30 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta), stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu przy czym nie ogranicza to uprawnienia do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Uprawnionego przedsiębiorcę oświadczenia o odstąpieniu za pośrednictwem wiadomości e-mail, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: biuro@hhpharma.pl. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice.
- Do zachowania terminu na realizację prawa do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg 14 dniowego terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od objęcia Produktów w posiadanie przez Konsumenta /Uprawnionego przedsiębiorcę lub wskazaną przez nich osobę trzecią uprawnioną do odbioru przesyłki.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowę tą uważa się za niezawartą, zaś Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Uprawnionego przedsiębiorcy o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi lub tej osobie wszystkie dokonane przez nich płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy dokonywaniu pierwotnej płatności chyba że Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami.
- Do zwracanego Produktu Klient jest zobowiązany dołączyć dowód zakupu, którym pozostaje paragon lub faktura.
- Jeżeli Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca dokonał wyboru sposobu dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, przekraczających wysokość najtańszej zwykłej przesyłki oferowanej przez Sklep.
- Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Produkt lub przekazać Produkt osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem. Klient jest zobligowany do zapakowania i zabezpieczenia odsyłanych Produktów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie.
- Zwracane Produkty należy odesłać na następujący adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice.
- Konsument lub Uprawniony ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta lub Uprawnionego przedsiębiorcy odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca ma prawo do weryfikacji czy dla osoby fizycznej powołującej się na status Uprawnionego przedsiębiorcy, zawierana Umowa sprzedaży ze Sklepem nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W przypadku stwierdzenia braku ziszczenia się tych przesłanek Sprzedawca może nie uwzględnić oświadczenia o odstąpieniu.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi lub Uprawnionemu przedsiębiorcy w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu lub też zostało uszkodzone przez Klienta po dostarczeniu (przykładowo: rozcięte, rozerwane, pogniecione, zalane);
- w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- której przedmiotem świadczenia (Produktami) są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 11
Rozwiązanie umowy o świadczenie usług elektronicznych
- W terminie 14 dni od zawarcia Umowy o świadczenie Usług elektronicznych, Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca może od niej odstąpić bez podania przyczyn. Odstąpić od umowy można poprzez wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice lub na adres e- mail: biuro@hhpharma.pl. Oświadczenie takie może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza o odstąpieniu od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu przy czym nie ogranicza to uprawnienia do złożenia jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia, w którym Konsument lub Uprawniony przedsiębiorca informuje o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu na realizację prawa do odstąpienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Świadczenie Usług elektronicznych (prowadzenie Konta klienta, przesyłanie Newslettera) przez Sklep pozostaje bezterminowe, z zastrzeżeniem prawa do odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej oraz następujących sytuacji:
- Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług elektronicznych dotyczącą prowadzenia jego Konta, poprzez wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice lub na adres e-mail: biuro@hhpharma.pl. W przypadku dokonania skutecznego wypowiedzenia Umowa ulega rozwiązaniu po upływie 7 dni i po tym okresie Konto klienta zostanie usunięte. Po upływie wskazanego terminu, logowanie się do Konta oraz korzystanie z usług dostępnych w ramach Konta, nie będzie możliwe.
- Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług elektronicznych dotyczącą otrzymywania Newslettera poprzez wysłanie oświadczenia listem poleconym na adres: ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice lub na adres e-mail: biuro@hhpharma.pl. W przypadku wypowiedzenie (rezygnacji z) usługi Newslettera, Sklep zaprzestanie realizacji usługi niezwłocznie po otrzymaniu informacji od Klienta o wypowiedzenia/rezygnacji;
- Sklep może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług elektronicznych zawartą z Klientem dotyczącą prowadzenia jego Konta, lub przesyłania Newslettera o czym zawiadamia Klienta. W takim przypadku, umowa o świadczenie Usług elektronicznych ulega rozwiązaniu po upływie 7 dni od daty wysłania informacji do Klienta i po tym okresie Konto Użytkownika zostanie usunięte lub Newsletter nie będzie przesyłany. Po upływie wskazanego 7 dniowego terminu, logowanie się do Konta oraz korzystanie z usług dostępnych w Serwisie w ramach Konta, nie będzie możliwe.
- Sklep może rozwiązać umowę o świadczenie Usług elektronicznych dotyczącą prowadzenia jego Konta, lub przesyłania Newslettera zawartą z Klientem w trybie natychmiastowym gdy Klient narusza przepisu prawa lub
postanowienia Regulaminu, lub postanowienia innych zaakceptowanych przez Klienta odrębnych regulaminów dotyczących innych usług świadczonych przez Sklep. W takim przypadku Sklep jest uprawniony do natychmiastowego usunięci Konta Użytkownika i natychmiastowego zaprzestania wysyłania Newslettera, przy czym zobowiązuje się w sposób natychmiastowy poinformować o tym Użytkownika.
- Jeżeli umowa została rozwiązana na podstawie decyzji Sklepu, Klient nie jest uprawniony do ponownego założenia Konta i zapisania się do Newslettera bez uprzedniej zgody Sklepu.
§ 12
Własność intelektualna
- Wszelkie prawa autorskie do strony internetowej Sklepu przysługują Sprzedawcy oraz korzystają z ochrony przewidzianej w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
- Klient pozostaje uprawniony do korzystania z treści wskazanych w ust. 1 powyżej wyłącznie w ramach przewidzianego prawem dozwolonego użytku prywatnego tj. w celu korzystania z wszelkich usług oferowanych przez Sklep. Korzystanie przekraczające wskazany zakres wymaga zgody Sprzedawcy wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 12
Postanowienia końcowe
- W przypadku zmiany Regulaminu, Sprzedawca poinformuje o tym na stronie internetowej Sklepu oraz przesyłając o tym informacje na adres e-mail Klienta, jeśli posiada on Konta Klienta w Sklepie. Zmiany w Regulaminie obowiązują w terminie określonym przez Sprzedawcę, który jednak nie może być krótszy niż 14 dni od daty zamieszczenia i przesłania informacji o zmianach.
- W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Klient jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczenie Usług elektronicznych (prowadzenie konta lub otrzymanie Newslettera) poprzez wysłanie oświadczenia na adres ul. Sielawy 9/E; 40-748 Katowice lub na adres e-mail: biuro@hhpharma.pl
- Prawem właściwym dla Umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie Usług elektronicznych przez Sklep jest prawo polskie.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim, na zasadach określonych w regulaminie danego sądu. Wszelkie niezbędne informacje o prawa przysługujących konsumentom, w tym trybie i procedurach rozstrzygania sporów, można znaleźć pod adresem: http://www.uokik.gov.pl. Klient ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej, pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
KONTAKT
Dział obsługi klienta:
tel: 518 303 344
biuro@hhpharma.pl
tel: 518 303 344
biuro@hhpharma.pl
Zgłoszenia i reklamacje:
zgłoszenia@hhpharma.pl
HealthHub Pharma
ul. Sielawy 9/E, 40-748 Katowice
Regon: 528547304
NIP: 573 281 01 49
INFORMACJE I POMOC
SPOSOBY PŁATNOŚCI
